T3B007: Grid Elements

Contributors:
avatar Sebastian Michaelsen Amazon Wishlist Icon Paypal Icon
avatar Jo Hasenau

Einführung & Sponsor

Grid Elements

Gewinnspiel

4 thoughts on “T3B007: Grid Elements

  1. TYPO3 Internetagentur

    Verwende schon länger die Erweiterung, und bin bisher ein sehr überzeugter Nutzer von Grid Elements, da die Entwicklung von EXT:multicolumn eingestellt wurde! Ich freue mich auf neue Ideen und “Ausbauten” 🙂

    Reply
  2. Webdesign Zürich

    Sehr schöner Podcast. Ich unterstütze deine Meinung zum Aufkommen von den Grid Elements voll und ganz. Auch vorallem auch wie der User vor mir kommentiert hat, seit EXT:multicolumn eingestellt wurde 😉
    Vielen Dank.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

To create code blocks or other preformatted text, indent by four spaces:

    This will be displayed in a monospaced font. The first four 
    spaces will be stripped off, but all other whitespace
    will be preserved.
    
    Markdown is turned off in code blocks:
     [This is not a link](http://example.com)

To create not a block, but an inline code span, use backticks:

Here is some inline `code`.

For more help see http://daringfireball.net/projects/markdown/syntax